poniedziałek, 2 marca 2015

Ja i mój ogród


Witam, mam na imię Tomasz i od 20 lat zajmuję się ogrodnictwem. Pierwsze kroki stawiałem na swojej , niemal 10 arowej działce w Kielcach , która stała się  najważniejszą pasją mojego życia.

Latami poznawałem rośliny, ich potrzeby i możliwości. Uczyłem się , korzystając z literatury - często zagranicznej - obserwowałem  i dobierałem optymalne stanowiska , aby cieszyły się zdrowiem i  prezentowały pełnię swojej urody  . Sporą dawkę wiedzy zyskałem śledząc informacje brytyjskiego RHS ( Royal Horticultural Society),  będąc członkiem Brytyjskiego Towarzystwa Miłośników Paproci  (BPS), oraz odwiedzając systematycznie ogrody i targi ogrodnicze w Europie.


Dziś, po 20 latach praktyki na swoim poletku eksperymentalnym, oferuję swoje doświadczenie tym, którzy chcieliby  cieszyć się - choćby ze względów prestiżowych - pięknym, zadbanym, ale nietuzinkowym ogrodem. Polecam swoje usługi w szeroko pojętym doradztwie , wykonawstwie i pracach konserwacyjnych  , bez względu na rozmiar tych prac i porę roku. 

Wiem, jak ciężko jest zdobyć niektóre rzadkie rośliny , więc odwiedzając zagraniczne  szkółki i międzynarodowe targi ogrodnicze, mogę dopomóc w ich zakupie i udzielić rad związanych z ich nasadzeniem i pielęgnacją, lub sam wykonać wszystkie niezbędne prace . 

 Szerzej o usługach świadczonych przeze mnie pod klawiszem  'Jak mogę pomóc?'

Zapraszam serdecznie
Tomasz Mazur

tel.507 110 185

Poniżej kilka zdjęć z mojego kieleckiego ogrodu





 Ogród może zdobić także zimą


4 komentarze:

  1. Wow, nic nie pisnąłeś mi słówka !!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czym Miłko??? O stronie czy świadczonych usługach ogrodniczych??? :)

      Usuń
    2. O jednym i drugim ;)
      Czyli co ... jak uporam się z budową domu i tynkowaniem elewacji to po ustalonym projekcie machniesz mi ogródek wokół domu ? Ustawiam się w kolejce jako klientka :)

      Usuń
  2. Machnę ;),a duży będzie ten ogród?

    OdpowiedzUsuń